הזמנתי את אבי לתיקון תנור אצלי בבית, כשדיברנו בטלפון אמר שעלות הביקור היא 220 ש"ח. כשאבי הגיע אשתי נכחה בבית. אבי הגיע וישר פירק את התנור, אמר שהבעיה היא בגוף החימום, לקח אותו, ואמר לאשתי שידבר איתי בטלפון ויעדכן אותי.
לאחר מכן התקשרתי לאבי, אמר לי שעלות התיקון (או ההחלפה, לא הבנתי מה הוא התכוון לעשות עם גוף החימום, לדעתי רק ניסה לסחוט אותי) היא 800 ש"ח והוא לא נותן אחריות על החלק. אמרתי לו שאם הוא היה אומר שאין אחריות על החלק לא הייתי מזמין אותו מלכתחילה, אמרתי לו שאני לא רוצה שיתקן ושיחזיר לי את החלק, הוא רצה את ה220 ש"ח שלו והסכמתי לשלם לו רק 100 ש"ח. הוא התחיל לצעוק ולאיים עליי בטלפון, אמר לי שאני אצטער על זה ושאני אשלם על זה ביוקר. אחרי הויכוח הקולני סיכמנו שיבוא ואביא לו 220 ש"ח, כששאלתי מה עם הגוף חימום כי אני רוצה אותו בחזרה הוא אמר לי שהוא זרק אותו. שוב התחיל ויכוח בצעקות, ולבסוף אמר שיגיע היום. אבי הגיע הבוקר, הבאתי לו 220 ש"ח וקיבלתי קבלה אך לא הביא לי את החלק. דרשתי ממנו שיציין בקבלה שהוא מבטיח להחזיר לי את גוף החימום של התנור, שוב התחיל ויכוח בצעקות ולבסוף הוא כתב שיביא לי את גוף החימום תוך שבוע.
תגובת בעל המקצוע:
כשהגעתי לבית הלקוח פירקתי את התנור, ולקחתי את הגוף חימום (הבטחתי לו אחריות על זה), והצעתי לו 650 ש"ח עבור החלפה של תרמוסטט וגוף חימום. הלקוח לא רצה. קבעתי איתו מועד לתת לו חשבונית והגעתי למקום עבודתו בת"א. כשפגשתי אותו פנים מול פנים הוא ביקש את הגוף חימום חזרה, עכשיו שהוא ייתאם איתי מועד לאיסוף החלק רק בשבוע הבא.