מכונת הכביסה אצלי התחילה לעשות בעיות, בהתחלה היא עוד גימגמה, פעם עבדה ופעם לא, כעבור שבועיים היא כבר שבקה חיים וחוץ מהנורה שום דבר אחד לא נדלק ולא פעל. הלכתי לבדוק מחירים של מכונות כביסה חדשות, אחרי שבע שנים שלא רכשתי מכונה הסתבר לי שהמחירים הספיקו לעלות ומדובר הוצאה גבוהה של אלפי שקלים, החלטתי במקום זה לנסות אולי להציל את המכונה הקיימת ולחייג לכמה אנשים ולבדוק מה המחירים.
לא יכולתי לדעת מה אני מקבל או לאיזה טכנאי לצפות כשהתקשרתי לחברת "שירות מציון", הבחור שענה לי שם היה נשמע לי נחמד וענייני והחלטתי לנסות להזמין אותו ראשון לביקור.
ציון הגיע בדיוק בשעה ובזמן שקבענו, הוא עשה בדיקה של המכונה וגילה שהכרטיס שלה פגום. הוא הציג לי אותו והראה לי הלחמות שנמסו כנראה מההפעלה המאסיבית של המכונה לאורך השנים. הוא הסביר לי מה העלות לתיקון הכרטיס לעומת העלות של כרטיס חדש וההתקנה שלו.
לפני שסגרתי איתו החלטתי לערוך בדיקה של עלות כרטיס כזה בשוק, גיליתי שלי כצרכן פרטי כרטיס חדש כזה היה עולה יקר יותר בהפרש נכבד מהמחיר שבו הוא הציע לי אותו, ככה שיכולתי לדעת שמדובר בבן אדם אמין ושהמחיר שהוא רצה לגבות ממני בעבור הכרטיס לא יקר ואף זול ממה שיכולתי להשיג בשוק.
בסופו של דבר ציון ייעץ לי ללכת על תיקון הכרטיס הישן עם אחריות לחצי שנה, מה שהוזיל עבורי את העלויות עוד יותר ובצורה משמעותית. התיקון לקח כשלושה ימים כמו שציון הבטיח לי, הוא החזיר את הכרטיס למכונה ששבה לעבוד בצורה מלאה. יצאתי מרוצה עד הגג, ציון הוא קודם כל בחור נחמד ואיכפתי, הוא נתן לי שירות נהדר במחיר נפלא ואני מודה לו על כך.
ניר, מודיעין