בהתחשב בבעיה שהייתה למקרר שלי, אני חושבת שדודי מ"אקספרס 24 שעות" עשה עבודה רצינית ביותר - הוא השקיע וטיפל בבעיה בצורה יפה מאד. לא זז, ולא יצא מפתח ביתי - עד שהתקלה נפתרה, והמקרר שלי חזר לקדמותו.
ברשותי מקרר דיגיטאלי מתוצרת "אמקור", שלפני בערך שבוע וחצי הפסיק לעבוד. כשדודי הגיע הוא איבחן שהבעיה קשורה לכרטיס פיקוד של המכשיר, ולכן החליף לי אותו בעלות של 900 שקלים. כעבור יום קרתה בעיה נוספת (המקרר עשה קצר חשמלי, ושוב הפסיק לעבוד). קראתי לדודי שוב. כשדודי פתח את המקרר, ובדק - לא הצליח למצוא את התקלה, ולכן קרה במיידית לטכנאי נוסף בכיר ממנו שיעזור לו בתיקון, וביחד הם "ישבו" על המכשיר שלי קרוב לחמש שעות (משמונה וחצי בבוקר עד אחרי אחת) - עד שהבעיה תוקנה לחלוטין.
מדבריהם של דודי והטכנאי השני, הבנתי שהבעיה השנייה שקרתה למקרר, לא הייתה קשורה לזו הראשונה שהייתה (עניין של צירוף מקרים ממה שאמרו לי), אבל כיוון שלדודי כנראה הרגיש לא נעים, לקחת ממני שוב סכום מופרז, הוא דרש ממני על התיקון השני (גם עבור העבודה שהוא עצמו עשה וגם על העבודה של הטכנאי השני) - בסה"כ עוד 300 שקלים נוספים.
אחרי שדודי והטכנאי השני סיימו - המקרר באמת חזר לעבוד תקין, ועד היום (כבר בערך שעברו שבועיים מאז התיקון) אני לא שמה לב לבעיות מיוחדות, ובאמת שהכל נראה על פניו בסדר ונורמאלי עם המכשיר.
גיליתי את דודי דרך האתר שלכם, ואני שמחה ביותר על כך. למרות שבסופו של יום, הוצאתי קצת יותר ממה שציפיתי שאוציא על התקלה במקור - אני עדיין חושבת שהמחיר, בהתחשב במה שדודי עשה וגם בזמן שהוא השקיע היה מחיר סביר והוגן.
מעבר לכך - דודי הוא גם בן אדם מאד נחמד. הרגשתי בשתי הפעמים שהוא היה אצלי, שהוא באמת עושה הכל כדי שאצא מרוצה ולא ארגיש מרומה או ש"עובדים עליי בעיניים". הוא טרח להסביר לי כל מה שתיקן, טרח גם ליידע אותי ולהתריע מראש לפני שביצע כל תיקון כדי שאדע למה לצפות מבחינת סדר גודל העלויות... בקיצור אני מאד מרוצה שבחרתי בו, ואני מאד ממליצה עליו כבעל מקצוע שנותן שירות מקצועי אמין וגם טוב!
בברכה,
מיכל מירושלים