באנו לפני כמה שבועות, בימים הראשונים של הקיץ להפעיל את המזגן... המזגן פשוט לא עבד. התחלנו לחפש טכנאי שירות שיודע לתקן מזגנים, הגענו לאתר טוב תודה, ושם מצאנו את הטלפון של אופיר מיזוג אוויר. הנחנו שהוא טכנאי טוב, לאחר שקראנו עליו את כל ההמלצות הטובות.
בתור פעם ראשונה שהזמנו את אופיר, הוא התנהל בצורה מקצועית ויעילה - אין לנו עליו שום דבר רע להגיד ושום תלונות, ההיפך הוא הנכון. אופיר הגיע מתי שאמר, ובאותה שעה שהבטיח. כשבדק את המזגן, אמר לנו שלצערו מדובר בתיקון לא הכי זול, ושלדעתו צריך להחליף את כל המדחס. נתן לנו את האופציה אם אנחנו בוחרים לתקן או שלא, וגם נתן לנו את האפשרות ללכת ולברר עוד הצעת מחיר גם אצל טכנאים אחרים - אם אנחנו רוצים.
בצורת גישה הזאת (הגישה של לא לדחוף בכוח ולא ללחוץ) - אופיר קנה אותנו. החלטנו שאם אנחנו מתקנים, אז זה באמת רק אצלו. נתנו לו את האוקיי, והוא הלך להזמין לנו יחידת מדחס חדשה. כשהמדחס היה ברשותו, הוא התקשר כדי לתאם איתנו מועד ביקור נוסף, ואז גם בא והתקין אותו.
המחיר אמנם לא היה זול, אבל אופיר סידר לנו את המזגן כמו חדש, והשיב אותו לחיים. הוא נתן לנו קבלה ואחריות - פלוס את הטלפון האישי שלו, אם נזהה איזושהי בעיה נוספת עם המזגן או אם יקרה איזשהו מקרה חירום.